SESSIÓ DEL CERCLE AMB ALBERT DALMAU

Quan:
28 de maig de 2026 @ 9:00 – 10:30
2026-05-28T09:00:00+02:00
2026-05-28T10:30:00+02:00
On:
WTC BARCELONA-CLUB DE DIRECTIUS
Moll de Barcelona s/n. Edifici Est
pimera planta
Preu:
Gratuït
Contacte:
Cercle d'Infraestructures
653107750
SESSIÓ DEL CERCLE AMB ALBERT DALMAU @ WTC BARCELONA-CLUB DE DIRECTIUS

Nascut a Barcelona el 1990. Ha estat Gerent Municipal de l’Ajuntament de Barcelona.

És llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració, perfil en Relacions Internacionals per la Universitat Pompeu Fabra (2009-2013). També va participar en el programa London and Global Cities, Governance, Planning and Design (2014) a la London School of Economics Executive Summer School.

Va iniciar la seva experiència professional en l’àmbit privat l’any 2013 a Barcelona Global, una associació privada, independent i sense ànim de lucre, on va assumir les tasques de coordinació de projectes. Gràcies a la seva formació universitària i al seu pas per Barcelona Global, va centrar el seu interès en el paper de les ciutats, les seves àrees metropolitanes i les regions en el desenvolupament econòmic, les relacions internacionals, la col·laboració publico-privada i l’atracció de talent. Aquest interès el portà a incorporar-se a l’àmbit públic l’any 2016, assumint la responsabilitat de Cap de Gabinet de la mà del llavors Segon Tinent d’Alcalde, d’Empresa, Cultura i Innovació de l’Ajuntament de Barcelona, l’Il·lustríssim Sr. Jaume Collboni.

Aprofitant la reestructuració del govern municipal de l’any 2019, passà a exercir de Gerent d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica i posteriorment a encarregar-se de la Gerència Municipal (CEO) de l’Ajuntament de Barcelona l’any 2023.

En aquesta darrera etapa, cal destacar la seva contribució a la recuperació de les finances municipals afectades pels efectes de la pandèmia, juntament amb la negociació i aprovació dels darrers quatre pressupostos municipals i el retorn a l’equilibri pressupostari, així com l’aprovació del Pla d’Inversions Municipals. Alhora, va impulsar una agenda de transformació i modernització de l’administració, i ha coordinat els esforços per la consecució i organització de la Copa Amèrica a Barcelona, així com el desplegament Barcelona Green Deal, l’agenda urbana i econòmica per revitalitzar noves zones estratègiques de la ciutat.

VOLS ASSISTIR?

Si vols assistir a aquest esdeveniment, omple el formulari següent i ens posarem en contacte amb tu.