A l’Escola de Camins i organitzat conjuntament amb el Cercle d’Infraestructures, ASINCA i el Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya, es durà a terme un debat sobre INFRAESTRUCTURES DE MOBILITAT en el què participaran representants dels grups polítics que tenen representació a l’Ajuntament de Barcelona i són candidatures a les Eleccions Municipals de Barcelona.
El debat tindrà lloc el proper dilluns 13 de maig de 9 a 11 hores a la Sala d’Actes de l’Escola i estarà presentat i moderat per la periodista Eva Arderius.
Participaran representants de les següents candidatures: Barcelona en Comú, Junts per Catalunya, Valls BCN 2019, Esquerra Republicana de Catalunya, Partit dels Socialistes de Catalunya, Partit Popular i CUP Capgirem Barcelona.